2025 sügisel ja 2026 kevadel viin läbi Haridus- ja Teadusministeeriumi tellimusel kaks uut AI koolitust, mis mõeldud Eesti ettevõtjatele ja ärispetsialistidele.

Kursus: AI-assistendid ja -agendid
- Plaanitav toimumisaeg: 2025 Sügis
- Kontakttundide maht: 40 ak. tundi (kokku kümnel õhtul kl 16-19)
- Keel: eesti
- Plaanitav formaat: hübriid (kohapeal Taltechis ja online)
- Tasu: Avatud kursus, mis tasutakse riiklikest vahenditest.
Eesmärk
Tulenevalt AI-revolutsiooni mõjust ettevõtete töötegemise viisidele ja struktuursetele muutustele tööjõuturul on kursuse eesmärk varustada ärispetsialistid uute asjakohaste teadmiste ja oskustega. Kursuse fookus on automatiseerimisel ehk kuidas läbi AI-assistentide ja -agentide tööprotsesse efektiivsemaks muuta.
Sisu
- Sissejuhatus: – Mis on AI-assistendid ja -agendid; – Arengud AI-assistentide ja -agentide osas; – Kus AI-assistente, -agente kasutatakse?
- AI-assistentide ja -agentide tehnoloogia: – Definitsioonid ja tüübid; – Peamised funktsioonid ja kasutusalad; – Tehnoloogiad ja platvormid AI-assistentide ja -agentide taga.
- AI-assistentide ja -agentide integreerimine tööprotsessidesse: – Juhtumiuuringud ja näited reaalsetest rakendustest; – Töövoogude automatiseerimine läbi AI-assistentide ja -agentide; – Muutuste juhtimine ja töötajate koolitamine; – Eetilised kaalutlused ja andmekaitse;
- AI agendid konkreetsete ärivajaduste jaoks: – Personaliseeritud turunduskampaaniate läbiviimine; – 24/7 klienditeenindus; – AI-põhised kliendisuhted; – Probleemide lahendamine reaalajas; – Tarneahela optimeerimine AI abil; – Laovarude juhtimine ja tellimuste jälgimine.
- AI-assistentide ja -agentide loomine algusest peale: – Kontseptuaalsest disainist kuni valmistooteni; – Tööriistad ja raamistikud.
- Kaalutlused tulevikuks: – Tõenäolised tehnoloogilised arengud; – Kuidas jääda konkurentsivõimeliseks AI-põhises maailmas; – Kestlikkus ja jätkusuutlik AI areng.

Kursus: AI turunduses ja müügis
- Plaanitav toimumisaeg: 2026 Kevad
- Kontakttundide maht: 40 ak. tundi (kokku kümnel õhtul kl 16-19)
- Keel: eesti
- Plaanitav formaat: hübriid (kohapeal Taltechis ja online)
- Tasu: Avatud kursus, mis tasutakse riiklikest vahenditest.
Eesmärk
Tulenevalt AI-revolutsiooni mõjust ettevõtete töötegemise viisidele ja struktuursetele muutustele tööjõuturul on kursuse eesmärk varustada ärispetsialistid uute asjakohaste teadmiste ja oskustega müügis ja turunduses. Kursus pakub põhjaliku sissevaate tehisintellekti kasutamisse turundus- ja müügitegevustes. Osalejad õpivad, kuidas AI aitab ettevõtetel paremini mõista oma kliente, personaliseerida turunduskampaaniaid ja automatiseerida turundusvaldkonna äriprotsesse. Kursusel on oluline rõhuasetus ka praktilistel tööriistadel, mis võimaldavad ettevõtetel tõhusamalt tegutseda ja konkureerida kaasaegses ärikeskkonnas..
Sisu
- Ülevaade AI-tehnoloogia mõjust turundusele ja müügile
- Turunduse automatiseerimine AI abil
- Tarbija mõistmine analüütiliste tööriistade abil
- Masinõppe kasutamine klientide segmentimisel
- Personaliseeritud reklaamid
- Personaliseeritud turunduskampaaniad
- Kiired turuanalüüsid
- Suurte andmemahtude analüüsimine
- AI kasutamine strateegiate kujundamisel, et mõista turgu ja konkurente
- Tarbija käitumist ja turutrende ennustavate mudelite loomine
- Müügiprotsesside automatiseerimine
- Automatiseeritud klienditeenindus
- Juturobotid ja virtuaalsed assistendid müügis
- AI kasutamine sisuloomes ja sisuturunduses
- AI kasutamine sotsiaalmeedia turunduses
- Turunduskommunikatsioonimaterjalide testimine ja optimeerimine AI abil (A/B testimine)
- AI eetilised aspektid turunduses ja müügis
- Andmekaitse turundus- ja müügitegevustes
Soovid teavitust?
Registreerimislehte pole veel avatud, kuid võid jätta oma emaili alloleval lingil, et Sind teavitada kui uutele kursustele registreerimine avatakse. PALUN MIND TEAVITADA KURSUSTEST